Svar på frågor (:

Hur många syskon har du ?  jag har 3 riktiga syskon, en storasyster sanna , och två storebröder som heter Simon och Christoffer (;


Vem är bäst Depp eller jackson ? 
Hm, svår fråga.. kan typ inte välja , även om jag e riktigt jävla arg på depp just nu så kan jag inte påstå att jag har slutat gilla han. Det är nog Jackson :)


Vad säger du om vegetarianer och skulle du kunna tänka dig att bli vegitarian? 
Vegitarianer är väll helt vanliga människor ? , Nej jag skulle inte kunna bli en vegitarian finns alldeles för mycket goda saker som jag inte skulle kunna leva utan


Varför använder du gay som skällsord?
  skällsord? haha roligt du . jag älskar gaayar :d


Vem i Fantastiska fyran skulle du passa bäst som? 
han den där stora röda stengubben typ :D


Skule du vela vara en storbloggerska? 
njaa, jag är alldeles för oseriös för att kunna vara de, men jag skulle gärna testa på det en dag eller två och kolla hur de är :)


Vad vill du läsa på gymnasiet? SERIÖST! 
fordon eller media dock tror jag media har för höga poäng för mig.....


Om du fick vara en fiktionell karaktär, någon från disney, Harry Potter eller whatever. Vem skulle du välja?
hm, finns många att välja mellan men Draco Malfoy eller Scar i lejonkungen :p


vad gör du helst på fritiden?
På fritiden är jag med kompisar eller sitter hemma och degar.


är du en pluggis eller en slappis? 
Helt klart slappis , jag pluggar inte så mycket hemma , om vi har prov tränar jag lite hemma och sen rätt mycket på den dagen vi har prov annars hinner jag glömma de.


Har du godkänt i alla skolämnerna?  
nej de har jag inte , har 1 ig, men förhoppningsvis har jag fixat det tills
jag slutar nian


Vem är din förebild i bloggvärlden?  
erhm, jag har inte direkt ngn favorit men jag tycker att kenza är riktigt söt och har en bra blogg så jaa, de blir väll hon ;)


Vem var din första kärlek?  
haha omg, de va nog Johan tror jag dagis (h)


pppeeeacee  ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0