dagen

Idag så slutade jag vid 2 eftersom att jag har spec på morgonen :L
då gick jag hem och åt lite och sånt sen gick jag tillbaka till skolan , väntade på att dom andra skulle sluta sen gick hedda , sabina och jag med en bomb till ebba :)

när jag va på uppfarten så halkar jag såklart och nu har jag typ as ont i benen och blåmärken och massa ,
asså fan jag lyckas alltid halka.
för typ i lördags eller söndags så busade vi med elton på fotbollsplanen och då skulle jag springa , och halkade rakt i en lerpöl så det ser ut som om att jag har haft diareeeeee utan trosor , mysigt
och sen typ när vi va ute och gick med elton så hade vi en springtävling då halkar jag och skrapar upp arslet , sen halkade jag när jag gick hem från skolan så att det såg ut som om att jag hade pissat på mig -.

aoow, nu ska jag gå och lägga mig och kolla om de är ngt på tvn annars ska jag sova , god natt ;*

Kommentarer
Postat av: vonsan

Ni är så bra kompisar.

2011-02-10 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0