Disney<33333333333

men vart finns min väg nånstans?
jag måste välja, måste ta en chans.
men jag ville tro, och hoppas att den fanns.
kan nån förstå? vart jag ska gå, nånstans.. 



Du tror att jag inte förstår dig,
Du har sett så många platser ja visst det har du nog.
Du vet hur allt ska va'.


Känn en doft av kärleken den sveper tyst förbi.
En kort sekund Kan allt som lever här få känna harmoni.
Vill visa all min kärlek med hur förklarar jag det hemska som har hänt, omöjligt, skuggorna finns kvar.
Det är någonting han gömmer jag undrar vad det e han vill inte bli kung och endån är han född till det.

 
Snacka om att Matilda älskar  Disney<3
okej....asså jag har alltid gillat filmerna men nu älskar jag allt med dom....musiken.....handlingen.......allt!
Dom är så grymt bra....åtminstonde alla gamla disney filmer....dom nya som har gjorts är ju bara skit.
Det finns så jävla många bra disney filmer att man får svårt att välja en favorit.....jag älskar alla Disney men det finns tre filmer som står mig extra nära hjärtat det är; Pochahontas 1, Lejon kungen 1 och eigth below
Dom filmerna är så grymt bra......Pochahontas för sin musik och allt.....Lejon kungen har jag ju växt upp med så den betyder mycket för mig på det sätter....musiken och handlingen är sklart också väldigt viktig men jaaa....jag gillar den filmeen :P 
Sist men inte minst eigth below.....det är en film som jagnog bara har sett 3 gånger men jag klarar verkligen inte av att se den...den är så sorglig och tårarna sprutar ut<3 haha räcker det som en bra anledning till att säga att jag verkligen älskar filmen? :P 
Disney prinsessor har väll alla velat va....till exempel jag....jag vill vara en disney prinsessa just nu......men jag har ett problem......jag har aldrig vetat vilken disney prinsessa som jag vill vara eftersom att jag gillar alla det är jätte jobbigt.....Törnrosa är äldigt speciell eftersom att jag döpte min nalle efter henne på min ett års dag då jag fick henne, dock så kunde jag inte säga Törnrosa så min nalle heter Tanrosa vilket låter mkt bättre enligt mig :P 
Snövit....ojojjj....jag kommer ihåg hur rädd jag var när jag såg den när jag var liten och hon dog shieeet då var jag rädd...nu för tiden så blir man inte ens rädd när man tittar på blodiga skräckfilmer med 16 års gräns......jag fattar inte varför jag vill kunna fortsätta vara rädd för att bli förgiftad av en gamal tant som tydligen är min styvmor.......art är världen påväg egentligen :P

Anledning till varför jag skriver detta?
Det är en fråga med ett jävligt lätt svar!
många på bdb och msn skriver till mig; Hur kandu gilla Disney det är för små barn
eller väx upp du kan ju inte gilla Disney det gjorde jag när jag var 3
Svar; Then soo what om du har problem med att jag gillar Disney så håll det för dig själv.Disney är inte för barn det är filmer för hela familjen och jag drömmer fortfarande om den där perfekta resan till Disney Land!
Så om du har problem med det så kan du vara snäll att lämna mig i fred.
För disney har och kommer alltid att ha en stor lats i mitt hjärta.
Och du som tycker att Disney är för "må" (små) barn kan ju gå och ta dig ngnstans alla har väll ngn gång älskat Disney!.


Jag måste bara säga att jag blir alltid tagen och hamnar i en helt annan värld när jag hör denna underbara verisionen av Can you feel the love tonight med Elton John den är så sjukt fin och han gör den bara 100 gånger bättre *KÄRLEK*

http://www.youtube.com/watch?v=PkGDrV_2ehI&feature=related
Elton John gör bara Disney musiken bättre<3





Kommentarer
Postat av: Sanna

Disney är bäst. Det vet alla som levde under Disneys guldålder, 90-talet.

2010-04-06 @ 19:10:42
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: sluddiludd

Jag levde på 90-taalet =DDD

2010-04-07 @ 10:41:30
URL: http://slutterudd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0