"Narwhals, Narwhals Swimming in the ocean causing a commotion"


Bara för att jag älskar bilden =DD

Idag så vare släktkalas för pappi :)
alla kusinerna var här utom Kajsa....Gunnar och Magnus sjäng en låt som dom hade gjort till pappi...läste den texten när alla hade åkt...så jävla klockren x)

I alla fall så ska min pappi köpa en ny data till mig =) (Y)
och nu sitter jag här med sannas och Kalles jävla lååt som ja inte kan få ut ur huvudet
 "Narwhals, Narwhals Swimming in the ocean causing a commotion"

Just de färgade hret idag med =) bläääv sådär lite lagom snyggt (Y)


Kommentarer
Postat av: Sanna

CUZ THEY ARE SO AWESOME!

2010-04-14 @ 19:24:15
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0