Tidsfördriv >.<

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? Mm. x3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Såklart o:
Hur många har du varit kär i? Vill du gärna veta va! ;3

Är du kär just nu?
 NÄÄÄ

 Tio frågor om dig själv
Namn? Devils littlesister
När fyller du år? 12 november...tror jjag eler så är det11 ....
Några piercingar? om hål i öronen räknas xD Men vill ha piercing T^T
Vad har du på dig just nu? erm..vitt linne xd
Vilken årstid är bäst? Sommaren 
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Sova.. och åter sova.. sen vakna, och sitta vid datan :D
Vad tycker du mest om hos dig själv? ...
Vad är du bra på? Jag är bra på att göra ingenting :D
Vem älskar du mest på denna jorden? Många ;D

Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans med någon o. O
- 10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? Mmanda vet nog det mesta x)
Vem är den roligaste av dina vänner? Manda :D


Vem är snyggast av dina vänner? Manda xd
Vem är mest partyprisse? Jesus :D

Vem är den du helst har filmkväll med ? Manda HAHAHAH xd

Vem av dina vänner är mest "evil"?
  vår bv linus :D


- 10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Öh.. mamma eller Manda HAHA xd
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yess
Vem är farligast i din familj?
 Simon


Vem ser roligast ut i din familj? Jens
Vem är coolast? Jag 8''3
Har ni något husdjur?  2 kaniner massa fiskar och ett monsterr under sängen
Mest gemensamt med? Manda :D
Underhållningen? manda xd
Sover du oftast med? Min kudde :D

Roligaste kvällen med familjen?  Det beror på  
10 frågor om idag
Vad har du gjort? Sovit, och nu data :D .
Vad ska du göra nu?
 Nu ska jag... fortsätta att sitta vid datan 
Har du gjort något dåligt idag? ijaa.....jag glömde bajsa i morse ....S:
Vad har du ätit idag?
 Popcorn
Har du duschat idag? Inte än

Vad händer i morgonn ? Vettefan o:
Går du i skolan? Jepp
Har du varit i skolan idag? NEEEJ


- ANNAT

Hur mår du just nu?  förskyld!
Har du piercat dig? Nej, men vill
Är du hungrig nu? Nope
Vad är klockan nu just nu? 12.03
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bdb, YT, Fb,cht


TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? MIN BV SOM RINGER MIG KLOCKAN 05.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vem ringde du senast? bv -.-

Vem sms:a till dig senast? det var nog Jesus :D
Vem  sms:a du till senast? Han negern på cirkusen


-FAMILJ
Hur  länge sen var det du träffa din morsa? ser henne just nu
Hur länge sen var det du träffa din farsa? igår kväll


- ÖVRIGT
Gillar du punk? Ja-
Har du sminkat dig idag?
 neeope

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu?  Yeea
Vilket är ditt favoritband/artist? Olika
Vad gillar du för musik?  beror på


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? Yes!
Har du fler än 3 jeans? ofc!
Har du fler än 5 tröjor? Yeppers


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? Jupp
Använder du wax? neh
Använder du ögonskugga? ibland..neeh

Använder du kajal? Yeppers
Använder du hårspray? beror ¨på
Använder du volymspray? ibland
Använder du mousse? ....beror ¨på xd
Använder du deodorant?  Yepp
Använder du skinspray? nooope
Använder du parfym? yeeeaa
Använder du läppglans/läppstift? neeeez'sch
Använder du brunkräm? nej  
Använder du rouge? aa
Uppsatt hår eller hängande? Hängande (wtff) XD HAr aldrig uppsat o _O för kort hår..
Plattar/lockar du håret varje dag? Plattar, ohyess! 

KÄRLEK
Är du kär just nu?  Neej

Har du kysst någon idag? JA
Är du romantisk? nääe
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande?  
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nope o.o

Vem sov du senast bredvid? Hm.. min kuDe :D , eller stefan
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Jesus
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? palla bry sig
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? ALDRIG
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Nee
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Wemo


Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg,<3

Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :'DDDD

du vet typ ALLT om miig :DD

& du är den snyggaste & roligtaste vännen jag har! :DDDDDDD

JAG VILL JÄTTE GÄRNA HA EN FILMKVÄLL MED DIG!! :'DDDDD

Nästa vecka ska vi ha en med! :DDD

& du är den i familjen & av alla mina kompisar som står mig närmast!!! :DDDDDDDDD



JAG ÄLSKAR DIG SÅ SJUKT MYCKET!,<3

2010-07-31 @ 21:42:02
Postat av: Amanda Hallberg,<3

VI HAR ENORMT MYCKET GEMENSAMT!! :DDDDDD

= ALLT!!!!!!!!!!!! :'DDDDDDDDDDDDD

Du & jag står för underhållningen xd

2010-07-31 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0