Carpe Diem :)

Påminn mig om att jag aldrig ska jobba med ungar.
spelar ingen roll hur gamla dom e , jag hatar dom

*Huvudvärk
*arg, irriterad
*trött
* tjurig


man kan ju seriöst inte vara glad om man umgås med ungar
asså jag  saknar Elton , jag vill leka med han... de va så lugnt och tyst och mysigt när dom kom.


heheehhehehe
Bort med de negatvia...


Idag har sanna och jag tittat på sex and the city 2, den va typ bra! :)

-vi får skynda oss jag har lovat han en pan pizza

- Oh noooeee....

--------------------------

- näe nu får jag skynda mig, alex står här ute och väntar han klagar alltid på att jag e sen

*går ut*

- Och så är han inte här.....!
.... *pekar med fingret* HAN LÄGGER GOLV HAN HAR GLöMT BORT MIG!




Kommentarer
Postat av: Stina

Det tar verkligen på krafterna att jobba med barn. Men jag gillar det, barn är så jäkla roliga, man får liksom höra sanningen... :p Sen att jag lär dem en massa hemska saker som jag senare hör dem prata om (tex vad hängning är för något) är ju väldigt spännande också... hehe

2010-11-04 @ 22:55:41
URL: http://stinafinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0