Juste..

Juste glömde att säga att jag vill klippa/ färga om mitt hår :p
baar för att jag sa till kia att jag tyckte att hon har lyckats ass bra alla andra gånger så tycker jag att hon misslyckades denna gången :ooo
färgen är typ brun/röd den ska vara MÖRKbrun
och luggen ser kontig ut när den är tunn ute i topparna...men jaja, jag ska vara glad att jag ens har hår *hehe*

näe men seriöst luggen och de är faktigst helt okej, men jag ska fråga mamma vad vi ska göra med färgen..vet redan vad jag kommer få för svar men jaja skit samma ;)


edit; jag fick intE det svaret jag trodde, tydligen så är det bara jag som har haft otur med ljuset när jag har kollat, enligt mamma så är jag mörkare än henne i håret (y) :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är ju för tusan nästan kolsvart i skallen

2010-10-27 @ 21:45:57
URL: http://madeofthis.blogg.se/
Postat av: Sanna

Supersnyggt btw

2010-10-27 @ 21:46:05
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0