Hm,...

Nu när mina mardrömmar äntligen är borta så ligger jag sömnlös på nätterna. Får typ ångest eller något ligger och skakar och fryser jag är inte ett dugg trött...tills på morgonen...då är jag jätte trött skulle kunna lägga mig på golvet och gråta floder för att jag får ångest, är så trött och massa mer.

Och så fort jag tänker på mat blir jag illamående...jag är kritvit och massa mer, allt kan nog inte va riktigt rätt ;p

Ajja, nu ska jag gå och titta lite på tv. läsa lite, och göra lite sökord och försäka att sova lite, fast först ska jag göra klart mina naglar.

Idag efter skolan så va jag med liza och gjorde klart biologin och svenskan.
Vi va hemma hos henne och såklart fick jag ångest så fort jag gick in på gården..tänkte ju ställa cyklen utanför lägenheten och gå in och hälsa på mormor, det känns inte som om att det är sant.
Mormor visste alltid allt, hon va alltid där om man behövde henne.
och hon kunde alltid allt, flera gånger har jag ringt hennes numer för att fråga henne saker det enda svaret jag får "det numer du försöker nå är inte tillgänligt" då kommer jag på mig själv...

och jag saknar min lilla bebis,<3
Jag kan inte fatta att det bara har gått 4 månader och 11 dagar, känns som en evighet.
jag älskar dig av hela mitt häjrta gumman,<3



jag har nyss kommit på att min blogg just nu bara handlar om hur jag mår..alltså har den blivit rätt deppig.

Jag orkar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0