1. någonting jag saknar

okej, någonting jag saknar är att vara liten , bara springa runt och alltid vara så jäkla pigg och glad.
när man gick på dagis och slapp gå dit för att man kunde baka bullar med mormor eller spela kort med morfar ist.
nu är man alltid så jävla trött har ingen ork till alls och då sätter man sig vid en jävla plastbit med internett och sitter där tills solen går upp dagen efter.
när man var liten brydde man sig inte om någonting , den jobbigaste läxan man hade va typ skriva 10 ord på 4 bokstäver.
(haha jag hade alltid massa problem eftersom att jag skrev från höger till vänster på pappret) 
när jag får barn, om jag får barn så ska jag ge dom den bästa uppväxten som finns, inget är bättre än att vara barn, även om man inte alltid uppskattade de då för att man va för liten för att göra vissa grejer men ja iaf.

 sen så saknar jag ju såklart alla som har dött

gammelmormor
gammelmorfar
mormor
morfar
farfar ( även om jag inte träffade han )
bebis
jocke
sofia
harry
tomas
jaa, och alla andra som har funnits .,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0