de gick ju bra att

sluta blogga , men jag har tråkigt nu såå jaao

idag har man typ flyttat runt halva afrika inne på rummet och tytp städat massa och sånt ,ikv ska jag lägga mig tidigt är Lite , bara lite trött , för igår kväll så först grejade vi lite med familjen,,,,,,,,dom fick mig att gå runt och dansa ute i linne, trosor och uggs, snyggt! sen  nån gång kom linus hit så satt sanna, stoffe han och jag i köket och typ pratade till klockan 3 sen kunde jag inte sova så satt jag vid datan till typ halv sex och sen kollade jag på tv, seeeeen gick jag och la mig :L
häärligt

men ahhh, iaf har egentligen inte så mkt att säga förrutom att min spotify lista är sjukligt bra :L


Kommentarer
Postat av: vonsan

Puss

2011-02-12 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0