fan vad alla ska bli kära i kändisar nu då...

.. jag har läst på så många ställen hur människor är så kära i kändisar och så är dom deprimerade för att dom aldrig kommer få träffa "sin livskärlek" som dom kallar de.
visst man kan tycka att en kändis är snygg , typ som johnny depp, jag tycker han e as het, men världen går inte under för att jag aldrig kommer få träffa honom.
läste på en blogg förrut

"Jag är så kär , kär i en kändis
Jag blir så ledsen för att jag inser att jag aldrig kommer få träffa han
hur ska livet kunna gå vidare?...
Har du någonsin varit kär i någon som du vet att du aldrig kommer kunna få?"

när jag läste de så tänkte jag , och svarret är NEJ , jag har faktigst aldrig varit kär i någon kändis för att jag har själv intalat mig själv att kändisar är snobbar att dom bara skaffar förhållanden för att få uppmärksamhet eller typ leker med andras känslor, vet inte varför men de är min tanke om kändisars förhållanden , när jag läser en sån rubrik på en tidning så tänker jag alltid jag undrar hur länge de håller , 1 månad  högst?

jag bara behövde skriva om de för att jag har sett minst 3 bloggar bara ikväll som skriver om de, dom som jag har läst om ikväll har varit

dock måste jag säga att bloggarna är skriva av tjejer i 12-16 år åldern, men endån? lite överdrivet :p





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0