längtar till...

..sommaren
idag när vi va ute vid hamnen och gick på isen så blev jag så sjukt sugen på att grilla korv , asså sitta ute och grilla korv utan att behöva ha på sig ett ton kläder fär att man inte ska frysa .
Och nu när jag tänker efter så längtar jag något sjukt mycket efter att kasta vattenballong , haha de låter sjukt , men de är så jävla härligt att stå typ ute i trädgården och kasta vattenballong och låsas att de är bomber , humor <3

iaf jag är så sjukt jävla fucking trött idag, benen orkar knappt hålla mig uååe och ögonen vill bara stängas men problemet är att när jag lägger mig i sängen så är den sjukt obekväm och kuddarna är hårda , blää påå hårda kuddar.

jag har de bra mitt liv rullar på ,  ibland har jag tråkigt vad sakta tiden går men oftast har jag roligt då känns allting bra , idag är en bra dag idag är det bra.
tänk om man satte allt i perspektiv man kunde vara fattig och sjuk i ett annat liv, inte ha några vänner familj eller nån hund ingen som bryr sig om en ens för en liten stund.

Och påtal om något helt annat , Elton fyller halvår idag :L och om 4 månader och 13 dagar blir jeeeeens 1 år :L
Idag så började ju bokrean på ica, jag som HATAR böcker köpte 3 stycken
jag köpte ;

101 skräck filmer du måste se innan du dör
I det tysta
Jag är ozzy



Freddy Krueger ,<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0