Morgonen

gick upp typ vid 9 eler ngt , sen då så spelade stoffe och jag ngt figthning spel jag ägde såklart (a)
sen efter de så spelade sanna stoffe och jag harry potter frågespel jag förlorade NÄSTAN INTE.

Igår kväll så va jag sjukt flumm, sanna och jag tittade på Psalm 21, asså seriöst de va den oläskigaste skräckfilmen jag någonsin har sett , hela filmen gick ju typ ut på prästporr och -F-edofiler och sånt, well, de gav oss ett gott skratt iaf.
sen efter de så kollade vi på dudesons , underbara killar, dom lyckas bränna ner hela sit hus bara för att dom ska grilla korv innomhus.
och jaa..sen gjorde vi inte så mycke mer.

Jag; men för helvete om du inte kan slita blicken från det där kan du ju lika gärna kolla på en porrfilm!!
Sanna; Nej jag ska se det här!!.....de är exrta sexigt när de är en präst..

Kommentarer
Postat av: vonsan

Inget för mig då?

2011-02-20 @ 12:59:22
Postat av: Sanna

Prrrrräst pooorr!!!

2011-02-20 @ 14:00:13
URL: http://madeofsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0