woopsi daiisii

Jag har lyssnat så mycket på my own little heaven så mycket att jag inte kommer ihåg texten, förrut gick jag typ alltid runt och sjöng den i mitt huvud , men nu kommer jag knappt ens ihåg melodin när jag lyssnar på låten , sjukt konstigt.

iaf, idag så hämtade vi min iphone , fick tillbaka min gamla  dom hade typ bara fabriksåterställt den och uppdaterat ngt.
Jag blev lite smått irriterad för att vi hade ju redan fabriksåterställt den och då funkade den ju ett tag sen började den igen.
plus att den är sjukt repig på de där silvriga nere i ena hörnet och jag kan sätta mitt liv på att den inte var de när jag lämnade in den . men ah , jag har min iphone som jag har saknat som fan och jag är glaaaod :D

Idag på morgonen så först väcktes man av elton för att han bet mig typ as hårt så då kastade jag ut han och sen somnade jag om igen och sen typ 1-2 timmar efter de så känner jag hur något trycker på mina ben , då har elton hoppat upp i min säng och lagt sig där och sover, sen efter de låg vi typ och sov i 1,5 timmar eller ngt (Y)

Nu ska jag kräva massage av ngn människa i detta huset , jag har träningsvärk i armarna sen stoffe och jag spelade Marvel vs Capcom 3: Fate of two world eftersom att jag tar de på blodigt allvar, haha , jag trycker in alla knapparna samtidigt och hoppas på de bästa så när stoffe ooch jag spelar får vi alltid pausa för att jag får kramp i armarna för att jag är lite för bra för spelet, och sen så har jag ont i benen typ för igårkväll så satt jag fötterna mot varandra och typ tryckte ner benen, hur fan kan man få träningsvärk av de ?

nu har jag skrivit en hel novell i detta inlägget så nu har jag status ,

INNAN massagen borde jag kanske spela lite till hihihi i... .;*

// köttbullen

Kommentarer
Postat av: morsan

kanske dags att börja träna?

2011-02-23 @ 20:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0