Inflamationer här och inflamationer där ...

jag har fan inflamationer överallt känns det som ,
I munnen på 3 ställen !
Igår och lite idag typ i huvudet  som även gör så att jag blir snurrig 
och nu har jag även upptäckt en i fingret typ precis nedanför naglen , haha
hur fan lyckas man få så många samtidigt ?

iaf, nu har elton och jag tittat på full frys i min säng  fast den lilla saken skulle bara smita hela tiden så jag tappade  tålamodet och fortsatte kolla klart själv (y)

Igår insåg jag även att Disney är jävligt perverst
barn skrattar åt disney för dom roliga figurerna och skämten dom inte fattar
men vuxna skrattar åt de för att dom fattar alla perversa skämt, haha , Jag  <3 disney !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0