It's something unpredictable, but in the end it's right.

Kan inte all snön försvinna?
den är jobbig ...hhiih :d


När jag städade mitt rum så kollade jag igenom mina gamla skivor och då hittade jag två singlar  med emma, haha underbart !
Och något som är ännu underbarare är att det ser ut som om att dom har bajs på tröjorna :D




När jag smsar diig jag hade gått omkring och inte gjort någonting om jag inte fått ngt svar  en sms ikon i min telefon som  jag längtat i flera dar  allt du läst är ju hemligt ... sms med varandra bara du ingen annan får läsa svaret jag skickar dig x))))
Haha , heeligt att jag fortfarande kan texterna till dom (y))

dom håller tydligen fortfarandee på att spela in låtar, haha, stackarna , att dom aldrig ger upp...



Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg,<3

hahaha när jag va liten ville jag se ut som alexandra i e.m.m.a,& jag typ dör av tanken på det nu xd

2011-01-02 @ 18:38:17
Postat av: vonsan

Jag håller me nu vill jag ha vår!/ Kram

2011-01-02 @ 20:12:02
URL: http://olandsktlantliv.blogg.se/
Postat av: Simone

Fin blogg!

2011-01-02 @ 22:20:18
URL: http://quash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0