dagen idag dåååe

kom hem för nån timme sen , slutade vid 2, stog i disken med sabina, liza och hedda (y'
iaf, idag har jag haft en sån där dag då man kan slänga ut sig vad som helst utan att tänka på vad man säger , smart cheey (y'
men iaf, trött och uttråkad på de dåliga vädret gick jag mitt snabbaste hem (pappa style)  och sen när jag öppnade dörren
baaam baaaam baaaaaaaam *dramatisk musik*
så sitter kalle där och då va min dag förstörd .


höger arm: attans
vänster arm + tumme : de kör vi på
båda armarna : jag ska knäcka dig
armar + ben : woooopppssiii daaaiiissyyy

igår stannade sanna och jag på malkars en halvtimme exrta HELT FRIVILLIGT  ;o
bara för att vi hade lite roliga barn , vi va värsta eliterna , sanna , manda, mandas lillasyster och moa
vi är gänger värsta grymma gänget :d
sen så gick vi samtidigt som dom åkte och då så satt sanna och jag och vinkade järnet till manda och hon vinkade tillbaka men jag är säker på att hon tänkte "vad är felet på dom två...?"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0