detta har hänt i mitt liv dom senaste veckorna

-INGENTING-



näääh, men har egentligen inget att skriva om så blaaaablaaablaaaa
Har gjort klart alla mina prao uppgifter nu och matten så ska väll kolla lite bloggar och sen gå och duscha (y)
Och igår tittade jag på Titanic, den är ju sjukt bra, har aldrig gillat den innan, inteeee bra .
 & tro det eller ej men när jag har duschat så ska jag gå occh kolla på rent, (får se om de blir av idag efter som att jag har sagt det enda sen långt innan jullovet)
men iaf, hoppas att ngn liten jävel fattar vad jag har skrivit nu .

jag borde verkligen skaffa ett liv.

& igår så kollade jag mot alla odds på melodifestivalen , HELA ;o.
Eric saade kan gå och ta-a sig och sin lå-åt i rö-öven för den sög, hade mycket hellre sett The Moniker i den där andra finalen men ah , sååå ere, nu ska jag gå och dyscha ciaaaaao


Kommentarer
Postat av: morsan

ibland är ingenting ganska mycket.

2011-03-13 @ 18:31:30
Postat av: Sanna

Du och Charlie är ganska lika

2011-03-14 @ 14:42:28
URL: http://madeofsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0