Idag har vi varit i grönhögen , när vi kon...

Idag har vi varit i grönhögen , när vi kon fram och jag fick ut ut bilen så luktade det så jävla gott , asså andra skulle säkert tycka att de luktande ko skit eller ngt , men när jag stog dör och fåglarna kvittade och man inte ens behövde ha jacka ,då kände jag mig hemma , det kändes som om att jag hade varit hemifrån jätte länge och sen när jag gick in i huset ,då luktade det precis som de gjorde när mormor och morfar bodde där , det var så underbart och nu när jag ligger här och försöker sova så luktar mina laka precis som deras gjorde när man sov över hos dom när man var liten , detta måste väl betyda något ..eller?


Kommentarer
Postat av: morsan

tror jag absolut att det gör.

2011-03-14 @ 06:27:30
Postat av: Sanna

Låter fedt nice

2011-03-14 @ 14:42:52
URL: http://madeofsanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0