<3 Slutterudd <3 Siiiister <3

Sanna och jag hade det bäst på djurparken ^^)
åkte ägigaste karusellen ever! fast den gick söner när vi åkte xD det var ju mysigt för vi kom inte loss
sen så var vi modiga och åkte bergochdalbanan typ 2-3 ggr det var SKIT läskigt utan alex ;P  typ första ggr utan han xD
Vi åkte också spöktunnlen första gången så blundade och höll vi om varandra xD hela tiden ;O
sen åkte vi båtarna en massa ggr
och sagotunnlen
och....nästan ankorna
sen så spelade vi en massa och såg en massa perversa apor ;O det var skit kul ^^
Senå åkte vi tåget roligt?
och vann typ lite grejer ^^ vi vann typ en hund på lotteri ett hjärta på den där tvälingen när man ska spruta vatten i en clown mun och så vann vi på fiskedamm med :)

Just det vi köpte två gossar med SMÅ maskottar typ jag en zebra som heter Martin (sannas förslag efter som att jesper har två sånna stora som heter antingen monty och marty eller marty och marty eller monty och monty :O) Sanna däremot köpte en giraff som heter Tuburg ^^) jjätte söta

vi blev typ skit rädda 4 ggr eller så  var det 3 ggr men jag pallar inte skriva det ^^ lite pinsamt eftersom att det var typ tre killar som såg det xD <33

Tack för en toppen dag sanna <33

'Kan jag få ditt telefon nuuuuuuuuuuuumeeeeeeeeer?' xD <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0