Ajjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!...........................

Mina knäskålar..........................................


Bajsa bajsa baaaajsa bajs bajsa................någon som vill byta ett par odugliga knän mot ett par bra? Jag har redan letat på blocket men dom hade bara neger ben x)

DET ÄR FEL PÅ MINA BEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller.........är det inte det.....?
MOOOHAHAHAHAHHAH xD


Jooo men äärligt det är det fför att jag kan inte g i trappor eller sitta på knän elller ha benen böja förlänge eller springa för att då kan jag typ inte gå dagen efter :S
Jag hatar mina ben!
Byta ngn?


Och sen så undrar jag också vem det är som typ smörjer in mig med brun utan sol eller kalddar morrötter på hela mig :O
För mellan mina fingrar så är jag typ gul/brun/guld och samma sak i typ en fläck har jag fått på benet nu :O
Ser exakt yt som brun utan sool men jag använder inte det ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0