Fortsätt bara. Fortsätt. Var inte som jag.

Jag är tieeep lixom duktig  jag har hackat mig in på Sannas Spotify eller....jaa.....jag messade och bad om lösenordet men det låter inte likka såännande (y'


Jag äär sjukt nerstämd just nu för att min data funkar inte alls nu ;(
Och Jesper har tjatat på mig i två dagar om att jag ska ta sällskap med dom hem efter skolan och idag så kom jag för att ta sällsakp med dom jag satt och väntade i 25 minuter och så kommer stoffe och så väntar vi på Jesper och såå kommer han så tar stoffe min idrottsväska så ger jesper mig den igen så säger han hhär du får gå hem själv vi ska till mormor så slängde han min väska äver mig och puttade iväg mig TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR SÄLLSKAPET SOM NI HAR TJATAT EFTER!!!!!!!!
Så tack vare dom har jag så jävlans ont i benen och fötterna och nacken pluuus att jag e typ aaaaaaasss förskyld.......

Tack och hejjjs nu så ska jag dränka mig i Sabina och Ebbas spyor !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0