Jag älskar :O

Asså shiieet
jag älskar verkligen denna låten http://www.youtube.com/watch?v=DZWGo_aJ2iE&feature=related
Men eftersom att hallelulija pojken vann med denna i talangjakten i 6:an så tycker ja inte om att lyssna på den för jag har bara hans verision i hövvet.........och det är inget bra ;OO
Så snälla, om han inte hade varit så jävla kaxig........."Hörrni kom hit" så fick man en jävla smäll för att man var närmare än 1 meter -.-
Att han fick sjunga den ensam på skolavslutningen gjorde det ju inte bättre :S

6:ans skolavslutning sööög -.-
jag stog mellan petrus och jonte och halelulija pojken och dom mobbade mig :(
BAJSMASKINER!
Men jag hade feffe <3 bakom mig, ddet räddade mig lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0