misstolkningar x)

asså shiieet när jag pratade med Sarah igår på msn så blääv det två rejäla misstolkningar....;

"Men vafan kör in den fort så att det inte gör ont....skynda dig innan dina päron kommer hem"

Sånt misstolkar jag inte alls x)
men asså vafan jag måste fan sluta förkorta mina meningar för det blir´bara fel ><

den andra är.....;

"
Men vafan det är ju inte meningen att man ska kunna trycka in saker överallt......men det lyckas jag med (y)"

vad stolt jag känner mig att jag kunde skriva såhär fint -.-
Men asså ärligt jag förkortar och byter ut ord hela tiden det blir massa misstolkningar hela tiden och det är faktigst inte mitt fel ^^


Har ni tråkigt? kolla www.felsms.com där får man sig alltid ett gott skratt ;)

BILDEN ÄR TYP 3 ÅR GAMMMMMAL SÅ JAA.......OCH SANNA OCH STOFFE MOBBAR MIG BARA FÖR ATT JAG ÄR LIKA LÅNG SOM DE NDÄRA JÄVLEN :D
MEN SÄÄÄXI VA HNA :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0