OmG =D

Tiiiieeeeeepppp liiiiikkkkeeee YEEEEEEEEEEEESS :D

Bara hela denna dagen kvar sen äre praaaao :D
Sabina och jag var sjukt flum igår kväll till klockan 12:00 (på natten)
Asså shiieeeet vi skrattade konstast 24/-7 åt ingenting x)
fast hon sa det roligaste!;

"Asså jag är över aktraktiv"

Jag började gapskratta och låg typ dubbelvikt på marken (utanför dagis) och hon fattade inte vad det var som var så kul så det tog ju ett tag för mig innan jag hade förklarat vad ordet betyder x) då bröt hon också ihop xD
Sen hade vi mega fun resten vad kvällen va lite på msn och chattade med några som Ebba hade på sin msn x)


Weeeeeellllllll tiiieeeeeppp liiiikkeeeee seeee yaaaa =D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0