Påååååsk =D

Idah bläääääv det att gå upp tidigt och åka till Grönhögen och äta påsk frukost där =D

Sanna, Stoffe,Jeppe och jag åkte hem hit lite tidigare och massa blaa blaa x)
Typ hela dagen har man spelat uno och frusit har också kollat klart på SPÖKHISTORIER :S  Uhhhhh....!  BOOOH  I AM A GHOST!!
xD
Skojja ba :P
haha jah månste erkänna att jag kröp närmare sanna på den sista (aaa) men den har jag faktigst varit rädd för enda sen jag var liten x)
Fast dennagången var det inte handen i vattnet som skrämmde mig denna gången var det handen i speglen xD
Men jag skrämmde som vanligt upp mig själv =), det är jag typ mästare på :P
haha men dom andra spökhistorierna skrattade jag bara åt så :P



 Denna spooookey xD


Typ looool och glad påsk =DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0