3 timmars sömn och en jävla massa tårar.

jaha...vet inte riktigt vad jag ska säga.
klockan kvart i två i morse ringde dom från sjukhuset och sa att mormor hade blivit dåligare...bara några minuter senare ringde dom igen och sa att hon var borta.
Mamma och moster åkte först in till henne gjorde henne lite i ordning och sånt, sen kom pappa,sanna,christoffer och jag in till sjukhuset.
Hon såg så näjd ut , lycklig..jaa, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara och va så fiiin, när vi kom in till henne såg det ut som om hon låg och log,  hon hade äntligen fått ro.
Det blev en jobbig natt, vi satt inne och pratade liter med henne och hur vi skulle göra med begravningen och sånt sen åkte vi hem.
Sov i 1 timme och sen så springer mamma in i rummet skynda dig upp nu vi måste åka till gräsgård på själarringning.
När vi va i gräsgård och klockorna precis hade börjat slå säger jesper "Jag tror att mormor och morfar dansar inne i kyrkan nu" hmm...ja , det gjorde dom säkert.
vet inte riktigt vad jag mer ska säga.

Rest in peace mormor, Jag älskar dig!,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0