Fucktard dröm x8888

Haha sannna jag måste berätta för dig vilken fucktard dröm jag hade inatt ..jag orkar inte gå uppp till ditt rum så jag skriver här ist (Y).
--------------------------


Du & "Lisbeth Salander" (du veet....) typ började dejta och sen så bodde jag hos er "Lisbeth" bodde också hos dig, och så kastade ni ut mig från huset och jag blev uteliggare och levde livet (Y)
Och sen så gifte sig du och "lisbeth"  och fick typ mongomånga barn och alla va typ massa olika djur typ som, ljenon, tigrar,zebror,apor och giraffer, och jag var så avundssjuk på er två att jag rövade bort era barn och sen så kom "lisbeth" och hans "gäng" och dödade mig för att jag hade snott era ungar men jag dog aldrg, och så startade jag en djurpark med ra ungar.
Sen blev du så arg på "lisbeth" för att han hade dödat mig så du högg av honom huvudet och ersatte den med en ballong och ersatte hans snopp med ett päron.
Och sä hämnades han och skulle spränga dig och mig han och alla era barn med en bomb och då kom jesus och sa; Ni skall ikke spränga varandra i luften, ni skall ikke bråka över era barn, Ni skall ikke gå och bajsa.
Och sen så sprängde jesus oss i luften. asum 8D


Så jag får väll kolla om "lisbeth" har ett ballong huvud och en päron snopp när jag börjar skolan. LOL :P

Kommentarer
Postat av: Sanna

Stört.....

2010-08-16 @ 20:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0