The sad truth of the horrible reality.

Jag saknar min lilla flicka något enormt!,<3






Jag saknar att bara kunna ta upp dig lägga dig i sängen och somna till dina små pussar.
Jag saknar att ha någon som  värmer mig när jag fryser, tröstar mig när jag är ledsen.
Jag saknar att ha en kompis som alltid kollade på film, satt vid datorn eller bara lekte med mig när jag hade tråkigt.
Jag saknar att somna brevid dig.
Jag saknar att vakna brevid dig.
Jag saknar lekarna vid kom på.
Jag saknar att dekoera din päls och dina öron med blommor till midsommarafton.
Jag ångrar att jag inte spenderade mer tid med dig.
Jag ångrar att jag alltid tjatade på att jag ville att du skulle gå in när du hoppade runt ute.
Du hindrade aldrig mig från att vara lycklig, men varje gång du var ute och hoppade så hindrade jag dig.
Jag saknar att se dig springa runt och se dina små öron hoppa upp och ner.
Inget är så jobbigt som att få veta att jag aldrig mer kommer få träffa min bästa vän som jag delat alla mina bästa minnen med i 9 år.
Jag ångrar beslutet vi gjorde att ta bort dig varje dag. Men det va ju bäst för dig.
Det finns mycket jag ångrar som jag har gjort mot dig men detta kommer jag aldrig att ångra.
Jag kommer aldrig ångra att jag skaffade dig.
Jag kommer aldrig att ångra alla stunder med dig.
Jag ångrar aldrig att jag stannade hos dig din sista natt, att jag höll dig i tassen hela den sista dagen vi hade tillsammans.
Jag ångrar aldrig att jag höll i dig, kramade dig, fanns för dig när du behövde mig.
Jag kommer aldrig ångra att jag älskar dig.


Bebis du är min skyddsängel, min solstråle mitt allt ♥



Jag tror inte att  någon någonsin kommer kunna fatta hur nära varandra vi stog. Mitt lilla träsktroll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0