en helt vanlig dag..

Idag har de varit en heeelt vanlig tråkig dag förutom den halvtimmen som vi va på luciatåg!
jat trodde att jag skulle dö de var sveriges mest failade luciatåg,
ljusen gick sönder , pinnarna som killarna håller i gick sönder( misstolk)  och gubben i mitten som hoppade upp och ner och viftade med armarna va ju bara för söt :')



Jag har så sjukt tråkigt tiden kan inte gå långsammare, ingen uppdaterar sina bloggar, inga bra filmer eller ngt annat går på tvn, alla filmer är uttjatade, wow är segt , sims funkar inte , sängen är obekväm och maten är äcklig ! :D¨
tror att jag håller på att bli sjuk, kroppen värker och energin är heeelt borta skulle inte förvåna mig om jag är sjuk på julafton :P

Kommentarer
Postat av: Ann

Det var skillnad när du gick i luciatåg då var det action vill jag lova /puss Ann

2010-12-13 @ 19:40:27
URL: http://olandsktlantliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0