shit happens, things goes wrong, heart breakes, but life goes on

Jag snackar inte skit om dig jag konstaterar bara dina svagheter på ett elakt sett (:

hm,  roligt liv  man har sitter och diskuterar olika sorters bajspåsar med ngn random på facebook , mkt trevligt !
i morgon kommer nog kusinerna hit och hälsar på lilla torrjuckaren :')
Igår så va sanna och jag lite på stan köpte

1 pyjamas linne
1 pyjamas tröja
1 par pyjamas byxor x3, jag lever i pyjamaser jaa !
1 par lila mjukisbyxor

och de va typ de , ska dra in nån gång snart igen trooor jag .
iaf, så är jag rätt oaktiv hör på bloggen eftersom att jag inte har suttit vid datan på ttyp år och dag (applåd till mig )
så nu kommer det en bildbomb med bilder från hela året.
mkt flumm vid camen vid min gamla bärbara data, nu har jag stoffes gamla stationära !  (:


färgade lila slinga i luggen ...som blev röd
min älskling blev sjuk
fick min plutt
blev beroende av alla sortes skräck filmer
fastande för roliga skyltar sidan ! (:
fotade med sanna
fotade med sanna
jobb på malkars
mkt fint, dock vilar apan i frid nu..
blev längst!
ägde bror på kinect
halloween
halloweeen
halloween
var målet i en äggkastar täving de lilla vita på bilden är ett studande ägg som senare stutsar upp och slr i glasrutan medan jag flyr för att inte få ägget på mig (y)
bakade flottringar, jag ägde punkt punkt punkt
skaffade hem en liten mooooopppsivalp
började om på nytt





Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg,<3

& sist & minst din lillasyster har gått i depp förevigt...

2010-12-29 @ 11:19:55
Postat av: vonsan

hoppas nästa år blir ett toppenår. Kram

2010-12-29 @ 18:22:41
URL: http://olandsktlantliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0