meen vaaffaaan D:

Varför slutar alla mina kompisar? D:
Jag kan ju inte få tag på dom på något annat sätt D:, eller joo på ämmäseen men dom är ju aldrig innne S:


Ogge, Trettontrettiosju,<3
eftersom att ni båda var kompisar och  skickade likadana mejl till mig
"hej då<3333333333, älskar dig!" så tror jag fan att det är något ni har planerat men bajsaa ner er!
När jag skulle sörja ogge med tretton så var hon också borta D:
Jaha, nu är två till borta va faan är detta -_- (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)


Gaaahaa, fast jag vet att ni läser detta (H)
Men seriöst :P
logga iin på msn då oscar eller emma :P, nån av er seriöst xD
Om ni inte loggar in snart så...såååå lägger jag ut dom där filmerna ni skickade (A) :P

VI  är ju typ världens bästa gäng :-D<33333333


yeP jag säger det igen LÖÖÖÖV YAAA BAAATTTCHHHEEESS!,<33333333


Nu har jag bara 1 endna "riktig" kompis kvar DÄR, seriöst ";D" asså nejj lägg av nu om ni får han att ta bort sin också då är ni fan döda ";)"
Bara för det gjorde jag en jätte ful bild på ogge....som straff asså ; )

Kommentarer
Postat av: Sanna

JAG FINNS KVAR DÄR! :(

2010-06-03 @ 19:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0