20.000 trodde på din lögn

Nu ere dags för fiiiilm (H)

Fick just reda på världens största lögn, tänk att jag + 20.000 människor till gick på hennes hans feta jävla lögn, jag litade på henne honom jag såg fan upp till dig!, Jag sa ofta till sanna ; "Vet du vem _namn_ är? , i alla fall så har HON canser och två barn och nu har hennes tjej lämnat henne, hon är halvt blind men fortsätter att kämpa.jag ser upp till henne"
Rly, Kanelkamel, Ejsk.


Detta har en kompis som faktigst känner honom skrivit:

och han blev medlem under namnet Kanelkamel. Han blev snabbt populär, inte bara för att han var kille, men också för att han var vän med ysa. (Sorry Jossi men det var ju så xD).
Han var faktiskt inte särskilt trevlig. Han blev tillslut raderad från sidan , och det blev kalabalik.
Jag fick ett sms från honom. Han skrev "Kan du göra mig en tjänst?"
Jag frågade vad det var. Jag fick svaret:
"Säga att jag är död."
Jag fattade inte varför. Men jag tyckte om människan så mycket, så jag gjorde det. Jag hjälpte till att sprida runt att han var död.
Sen kom han tillbaka med modellen Rly, fast under namnet Jocke. Han påstår att han blev betald för det.
Men snälla barn. Det är bullshiit, bullshiit och åter BULLSHIIT. Han ville bara göra så att han kunde komma tillbaka till gosupermodel.
Han var kvar på Rly, och det gick för långt. Tillslut fick några av hans kompisar nog och avslöja honom.
Sen försvann han igen. Under denna tiden hade han redan sagt att hans pappa dött, hans syster dött, att han har cancer, att han har en hjärnskada som gör att han knappt kan gå osv. Jag trodde på honom. Jag litade på honom och tyckte synd om honom.
Sen kom han tillbaka på Ejsk. Han fick inte nog. Han ville ha mer, och han slängde ur sig lögn efter lögn.

- Han har aldrig bytt namn till Ejsk. Han heter fortfarande Emil.
- Han är inte transeexuell på riktigt.
- Han har inte cancer.
- Han har inte barn.
- Lili och Julie finns inte. Dom är fejk. Han spelade dom.
- Han har en flickvän på riktigt, som inte vet om något av detta.
- Han bor i göteborg, inte kalifornien.

Ejsk är död, för Ejsk har aldrig funnits. Den enda som har funnits är Emil, och han har lurat er alldeles för många gånger.
Och även mig. Jag mår så jäävla dåligt på grund utav det här. Att han ljög så mycket om mig. Jag saknar personen som jag lärde känna från början. Han blev som ett monster som inte kunde få nog av ljugerier.




+ att ogge har försvunnit igen så då finns det ingen jävel att prata med! D:

hahah, "så gullig du va på talang ";)"

"Ehh...oppphhhs, hade hoppats att du inte tittade på det....pinsamt"




Kommentarer
Postat av: Amanda Hallberg<3

jag vet hur det känns :(

finns gumman!,<3

älskar diig määst syster!,<3

2010-07-01 @ 14:37:40
Postat av: -

du kanske inte bryr dig, men tamme fan, kolla länken och läs massa bullshit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0