Sommaren gillas av slutterudd

i veckan så ska jag och stoffe åka till Linus lägenhet x)
jag vill egentligen inte följa med för att jag tycker att han är lite läskig nu när han har långt hår ;O :P, Men jag ska göra det bara för att han har lovat mig en energidryck då ;)



I alla fall, sommaren är här och soolen skiner jag lutar mig tillbaka och njuter av livet.


I torsdags var det 1 vecka utan Bebis och en vecka meed P-Jeens :)


Dagen drooglååt; Markus Krunegård-jag är en vampyr
Somnar nollsju vaknar igen på natten. Somnar nollsju vaknar igen på natten
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din
Hela världens hunger samlad i mig. Hela världens hunger samlad i mig
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din
Jag är en vampyr. Jag suger och spyr. Låt mig komma in. Jag vill bli din



Dagens försörda låt; Pernilla och Benjamin Wahlgren-Skyll det på min mamma.


Ehh....lol? http://www.youtube.com/watch?v=Qva63S5dZIM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=S_AdBxNev1o&feature=related




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0