Tack för att jag är ett HIV barn

Vaa på stan iddah och klippte mig
köpte massa kläder och ett par skor.....få se om jag orkar lägga ut bilder på allt sen...BLLÖÖ '

Sen kom Liiiinuusss och snackade, fattade inte att det var han så jag fortsatte gååå.........som vanligt Sanna snackade lite med honom medans jag läste vad Kalle hade skrivit till henne (A), när vi skulle åka hem så fick jag ett sms

Linus; Trevligt att träffa mig va?
Jag; Klart, jag hade ju saknat dig ;)
Linus; Eh...hehe, det var trevligt att träffa dig med ;)

HAHa vaddå dissen? xd

+ att Pontus som är bror(?) till Patrick med ck borde klippa sig...

Jaajaaa...........dunno vad jag snackar om såå....cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0