Sjuuuuuuuk :?

OhhhMyyyy xD

har inte varit i skolan på fem dagar xD (helgen är inräknad) för att lilla meei är sjuuuukk ><
jag har typ as ont i halsen och den är mega svullen :S
ont i hövvet och kroppen, mår illa och så fort som jag försöker resa/sätta mig så håller jag på att svimma
GREAT!
Aja i alla fall dom här dagarna så har jag endast lämnat huset 2 ggr en igår tog en promenad med sanna (Aaa) och en idag......typ efter attt jag hll på att svimma så gick jag ut på altanen och satt där ett tag........

När en sjuk Matilda har tråkigt så underhller hon sig alltid med
www.omegle.com  man chattar med människor runt om i hela världen det är great :D.....Igår chattade jag med världens snygging :P sanna chattade med honom efter xD fast hans namn förstöde det lite Abdullah xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0