Du skrattar åt mig för att jag är annorlunda, jag skrattar åt dig för att du är som alla andra!

| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
hon kanske samlar på tvättmedel
<<Slutterudd>> Lev farligt dö ung kom till helvetet som en kung! säger:
haha, vem vet o.O   
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jao
hop, va gö du idag då
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:

drogar, dudå?
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
ofan har du börjat me sånt
jag gör inte så mö
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:
Jag har alltid drogat
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
sniffar du tvättmedel då ?
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:
klart som fan
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jaha
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:
och limmmm (H'
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
okok låter bra de
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:
yeee  , öl smakar kladdkaka i lappland lappland öl smakar i lappland öl smakar kladdkaka i lappland
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
nog har du sniffat alltid
<<Slutterudd>> Plutte Jens   säger:
Jag sa ju det
Mitt fullständiga namn är Plutte Jens-Ragnar Hallberg
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
ofan de visste jag inte, trode du va en liten tjej du
kom som en chock
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
ojj då D:, jag har ju bara varit uutklädd till tjej ju...nu är jag ju mitt rätta jag
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
aha
är du en crossdresser el va de nu heter
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
TRANSA

| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:

jaha där ser man
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
detta är min blogg vettu; http://transan.blogg.se/
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
är de en kille ?
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
haha jaa xd
det är ju jag  
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:

neee
de är inte du
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
ere ju
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jaja
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
hihi
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
påminner om min gudmor
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
jasså det säger du
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
utseende mässigt alltså
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
smääxig då
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
lite mer rynkor
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
rynkor är fett mää smääx
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
nää
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:

mjaa...kanske inte
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
rynker på tjejer är inte fint
ser bättre ut på killar
fast som sagt, beror på hur man ser ut också
sean connory kan ha rynkor medans typ... nicolas cage inte kan ha de
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
bra jämförning  
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
du fattar va jag menar
tror jag fick en makaron i lungan
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
Ohh cheesus, hur fan fick du en makaron i lungan?
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jag äter
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
är det inte lite svårt att få den i lungan? x)
Nääe, nu ska jaga vara snäll mot dig...Heela helgen
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
råkade väl andas me mat i mun el ngt
kändes lite jobbigt iallafall
så snällt av dig att va snäll mot mig hela helgen
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
jag vet, jag är så snäll  
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
så trevligt
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
jaa
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jippi
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
HAhah, du skulle se rolig ut i blommiga gummistövlar och en genomskinlig r(åååå)sa klänning och en gul solhatt x
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
genomskinlig !?!!!?!?!?
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
asså nejj inte såå genomskinlig xd
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
du kan väl ha de istället
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
SNUSKIS!
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
bra
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
näääe, du skulle vara mkt finare ; )
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
snuskis
pfffff du är de
jag
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
pfffft nej!
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
ha ha
knappast
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
Du ska få det när du fyller år av mig  
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
tror jag inte på men ok kör till
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
näe fyller du år? typ 20 december vaaa?  ?
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
jup
hurfan kunde du veta de
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
Därför att när jag var _LITEN_ så ifall stoffe sa att du fyllde år så tyckte jag synd om dig för att du fyllde år så nära julafton(?) xd
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
aha
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
tänk......en gång i tiden så har jag tyckt synd om dig
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
aa men de är en bortglömd tid de
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
jaa
haha, om det hade varit idag så hade jag nog varit sjuk xd
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:
hehe
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
nu ska jag duimpa dig här och åka till massa ailiens
| Dalin Nano | Chris Crocker |  säger:

eeh ok
hej då
<<Slutterudd>> Öl smakar kladdkaka i lappland "careface" säger:
chaa chaa då

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha stackars Linus :P

2010-05-29 @ 22:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0