För varje minut du är arg förlorar du sextio sekunder av glädje

Min kusin kunde ha dödat mig idag , stoffe fick slita bort honom från mig.

Vi hade varit ute och gått och så kastar dom först en isboll rakt i ryggen på mig, sen när vi kommer hem igen och typ precis ska gå in så kastar dom ett isblock i min rygg, jag fick ryck och kastade massa lössnö i ansiktet och han får också ryck hoppar på mig, brottar ner mig i snön sätter sig på min rygg och håller vantarna för näsan och munnen så att jag inte kunde andas.
Seriöst så nära döden har jag nog aldrig varit , de va sjukt läskigt.
fast jag älskar honom iaf :)<3

typ två timmar senare vill han att jag ska ut och ha snöbollskrig med han, haha, knappast :p

men iaf, dagen har varit rätt bra , imorgon ska vi åka till greenhills och baka , pepparkakor och lussseekatter', nån dag ska jag baka ...öh..saffranskringlor? :)

ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0