gissa vad..

Om jag visar denna filmen kan ni gissa vad vi har kollat på hela tiden i lekrummet?




Både nya filmen och så startade vi dom gamla,<3
snacka om att dom gammmmla är sjukt mycket bättre än den nya skiten, den gamla ville man inte släppa ögonen iffrån den nya stog jag hellre och pillade med hyllan med teckningaar.

sanna fick en liten pojkvän, unjefär som jag och elton fast sanna och den andra pratade turtles sjukt skön kille asså (:

ledig i morgon så då blir de först stan med mamma och sanna sen åka hem klä ut sig och fixa till och dra in till stan och träffa kusin och några andra och se harry potter en andra gång , hur awesome är inte de ?, i mrogn innan vi åker så ska jag lägga ut en bild på hon jag ska föreställa och en bild på mig, (y)

NÄSTA HÅLLPLATS SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0