HÄRLIGT VÄDER!!

Åh, gud vilket härligt väder det är idag!
solen skiner och det blåser inte!
har bara varit ute en liten stund men det är ju jätte skönt, perfekt väder när man är helt kallsvettig och inte mår så bra.

dagen började inte  så bra..
vaknade vid 04:30 och kunde inte somna om, låg och frös jätte mycke till klockan 8 då blev jag jätte varm och då gick jag upp på toa och spydde slemm och höll på att svimma...magen  värker och massa, fy fan asså!
halsen dödar mig också
det är nog sanna som har smittat mig fört hon har varit sjuk sen i fredags och mamma är sjuk idag...


idag så har jag bara tagit de lugnt, tittat på filmer sen vi var små och så har jag börjat att titta på greveholm så den ska jag nog se klart snart! :)

Ha de gött !

Kommentarer
Postat av: vonsan

krya på dig!

2010-11-07 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0