Jag älskar dig manda<3







If you cry i cry, if i cry you cry


bästa vänner för alltid gumman,<3
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig


Punghead <3 Snopphead
Stubben <3 Blomman
tildis pildis pärson skrutt <3 manda panda ;)
TILDA HJÄRTA MANDA




Kommentarer
Postat av: julia

thihi jasså ;p

tack! :D

2010-11-01 @ 22:44:55
URL: http://brunettjuliia.blogg.se/
Postat av: Amanda Hallberg,<3

eeeeeeeeh!? till komentaren över!!



Naaaaaaaaaaaaaaw,DSM ÄLSKLING!,<3

DU KOMMER ALLTID HA MIG VID DIN SIDA,JAG LOVAR!<3

ÄLSKAR DIIG MÄÄST SYSTER!,<3

2010-11-02 @ 20:03:54
Postat av: Amanda Hallberg,<3

Tilda du är den bästa jag vet.<3

Du är den jag ALLTID kommer älska.

du är den jag ALLTID kommer finns där för<3

du är den som ALLTID kommer vara MIN även fast du inte vill..<3

& du kommer ALLTID vara MIN STORASYSTER<3

du är den jag alltid kommer älska mäst<3

DU ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS I HELA VÄRLDEN!!!!!!!!!

DU ÄR DEN JAG LEVER FÖR!!!!

Om du inte hade fuunits hade jag inte heller gjort det nu,<3

Du är färgen i min svart-vita värld.

Du är solskenet genom regn dropparna, du är den som gör så jag vaknar,sommnar med ett leénde på läpparna.

Du lär mig hur jag ska uppföra mig,beete mig!

& jag ser något så enormt mycket dig i mig!

Du är den jag ser upp till.

Du finns ALLTID där 24/7 när jag mår dåligt,<3

DU ÄR DEN VITIGASTE PERSONEN I HELA MITT LIV! UTAN DIG HADE JAG KRASCHT FÖR LÄNGE SEN!

& JAG VET,jag är INTE bra på att uttrycka mig men jag har värkligen försökt,men när du träffas kommer du få se!



DU ÄR MITT LIV,MITT ALLT,MITT HOPP,MIN LYCKA!!!<3



2010-11-02 @ 21:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0