Min lilla bulle....<3

För fyra år sen satt jag och grät med Bebis för jag tänkte på hur det skulle va om jag inte hade henne.
Nu har det gått 5 månader utan min bästa vän och varje dag blir längre och längre.
När hon försvann så försvann också den största delen av mitt hjärta.
Visst jag har Jens och jjag älskar honom men han är inte alls som bebuusen, han är speciell på sitt egna sätt, Han är den som får mig att skratta om jag är ledsen, Bebis va den som va ledsen med mig.
Vi delade alla hemligheter , tittade alltid på film, satt alltid vid datan , när hon låg på min mage och sov så kunde jag känna hennes hjärta slå mot mitt, Somnade jag under en film så kunde jag lita på att hon va där, och somnade hon kunde hon lita på mig.
Vi kollade alltid på film och spelade spel
visst jag kan göra de med  Jens men det där med att ligga i sängen och titta på film va min och hennes grej det är inte samma sak med Jens.

-BY YOUR SIDE-

jag tänker alltid på henne när de är dåligt väder, för de va alltid då vi hade de som mysigast , tittade på film , åt godis och muyste hela tiden.

Alla säger til mig de va ett djur, de va ett halvår sen kom över de.
Jag kan inte komma över de, kommer aldrig göra de , dom som tycker att de är jobbigt att läsa om de hitta en annan blogg då jag har inte tvingat dig att läsa.
Hur skulle DU känna dig om din bästa vän blev sjuk och du inte kunde göra något?

Jag
älskar
min
lilla
flicka
och
kommer
alltid
att
göra
det
<3





'



Kommentarer
Postat av: vonsan

hon e sååå söööööt älskar verkligen sista bilden

2010-11-25 @ 09:02:25
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack!



Händer det något trevligt på söndag då? Första advent :)

2010-11-25 @ 11:16:56
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0