Sjuk...

Tror att jag håller på att bli sjuk..
har så sjukt ont i halsen kan inte svälja och knappt prata ;s
och så har jag frusit som en fukking gris hela dagen spelar ingen roll hur varmt de har varit jag har frusit endån
så nu ska jag nog värma havre kudden och lägga mig i sängen och sova



Idag har vi firat mamma som fyllde år igår :) <3
säg grattis till henne ;)
De  va kuuuul
särskilt när moster och jag va ute och gick i hela grönhögen med högklackade skor och nerförsbackar, vi ägde nästan på de :)


NU: varm säg , björn gustavsson film, ibumetin, te och smällt choklad! :D



Ciaaaaaaao !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ute och gick i hela Grönhögen? Ni var ju borta i max en kvart!

2010-11-07 @ 15:41:40
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0