Ble ..trött som en flygande gris (?)

I wanna boom bang bang with your
body yo , We're gonna rough it up
before we take it slow ,
Girl lemme rock you, rock you like a rodeo ,
it's gonna be a bumpy ride ! <3


Dagen idag ..

Först fick man gå upp ap tidigt för att sanna och jag skulle till malkars och gå på indoor (?)
jag ägade fet mycke på de fast jag höll på att trilla av maskinen en gång men skti samma ...
Sen drog vi hem duschade och åt lite och så kom Manga och fikade typ
sen stack vi till kalmar och bowlade jag skrapade ihop 4 poäng ..stolt som satan..sen fick dom andra spela åt mig för
jag gav upp ^^
sen mat..media markt ..
hem spela singstar sen malkars och jobba satans många ungar va de idag (y)
fast dom va lite stökiga men Isak är den sötaste ungen jag har sett och han är inte ens blyg för oss längre så gulligt :')

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på sex and the city 1 & 2
ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0