gaaaH!

Neeää...
jag var frisk i TVÅ fukking dagar (i helgen) och i söndags kväll så kom hostan igen och nu sitter jag här och kallsvettas har håller på att dööö för min hals gör så ont!

VARFÖR ÄR  DET ALLTID JAG SOM FÅR DOM DÄR FÖRBASKADE FÖRKYLNINGARNA SOM ALDRIG GÅR ÖVER!?

ont  i huvudet...halsen...öronen...gomen kliar, näsan rinner, ögonen tåras, kroppen kliar, det gör ont att andas!!...

mamma ska typ köpa vitaminer (?) till mig,...kan ju iaf kolla om det hjälper

men jaja, skulle bara skriva lite kort om att jag tyckte synd om mig själv ^^
god natt!

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu! :) Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya tävlingen. Klicka bara på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2010-10-13 @ 14:33:20
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0