Ibland är de bra att vara praktikant.

 
MEEEN VARFÖR FUNKAR DET INTE ATT FLYTTA BILDEN! ;@@@

Idag när pappa och jag var och tog bilder på ett hus så var ägaren till de huset något bokförlag hon hade ett helt rum fyllt med böker, jag fick en som heter "sugar rush" den ska tydligen vara från någon engelsk tv serie från ettan, så hade dom översatt den och jaa...nu har jag en ^^
Den verkar faktigst  bra ;p
inte för att jag fattar så mycket om vad den handlar om bara genom att läsa på baksidan... men det är säker jätte bra. ! :P


har precis redigerat, vänt och gett namn till bilderna som vi var och tog förrut och nu ska jag få stämpla räkningar.
jag är ju värsta naturbegåvningen (a).....Naaaaat ! ;#


Två dagar kvar och sen är det helg för jag är  LEDIGFREDAG ! :D, är helt as trött ...:P
Fick typ världens gulligaste sms från telia förrut , eller jaa....det var egentligen inte så gulligt...dom påpekade att jag onte har så mycekt pengar på mobilen ..men DAAAH säg något mer jag nte redan visste ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0