Justin Amelia bäver bögberg!

Det finns nog ingen så kallad kändis som jag hatar lika mycket som jkustin bieber
han är ful
äcklig
och kan inte sjunga
jag fattar inte vaf han får alla fans ifrån!?
Det är ju helt sjukt

förra året så tänkte jag faktigst ge hans musik en chans, men uääääk ...jag blevb illamående bara jag skrev namet . och om jag vill lyssna på en tjej röst kan jag lika gärna lyssna på Avril Lavinge men hon är straigth så det gör jag inte.

iaf så hatar jag honom och jag tyckte att ni behövde veta det...inte alls av någon anlednig....(a) :P


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag tycker att du är elak.

2010-10-08 @ 12:52:10
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0