Nya fonen!

igår köpte vi en ny tolifon till mig , eller ja jag fick den men iaf.
En ipone och nu har jag äntligen en mobil att ha i mina skal ;)

eftersom att jag inte kan lägga upp bilder som jag har tagit med min cam så tar jag bilder från google...

jag har typ inte hunnit fixa något , har fortarande alla sannas kontakter och massa sånt shieet och så måste jag lägga in musik och sånt shieet.

___________________________________________________

Imorgon ska jag till tandläkaren :(
jag kooommer dööööö
och så ska jag tjata på mamma att jag ska få göra en "x-(" tatoering! :D
skulle bli så sjukt asum.


Nu kollar jag på  How i met your mother och spelar lite på min teeliiiiifååån.
och så ska ja plugga spanska -.-

  __________________________________________________



Kommentarer
Postat av: vonsan

snyggaste skalen istan. kram

2010-10-26 @ 16:48:08
Postat av: vonsan

snyggaste skalen i stan kraaaam

2010-10-26 @ 16:51:24
Postat av: Sanna

Snyggare än så blir det helt enkelt inte.

2010-10-26 @ 17:46:40
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0