Snygg!

gaeh...stoffe bad mig att vi skulle spela ngt jävla slåss spark bit skit spel från typ jesus tiden (?). iaf så ägde jag sönder på det , och så kom det en as snygging ;o
och jag tiiieep bah; awwwwwww :O
och stoffe tiiep bah; euuuuw ;o





Mina sanningar:

1. Jag är gay!

2. Jag tror på spöken  :D

3. Jag älskar att  vara ute själv när det är mörkt :D

4. Jag längtar arslet av mig tills haloween :D

5. Jag hatar folk som inte står för det dom säger ;S

6. Jag älskar min säng!

7. Jag Saknar sjukt många  </3



Kommentarer
Postat av: Hulle

Det hade underlättat om du skrev vem snyggingen var, e det kalle wannabeen med det rosa håret eller :P



Kanske skall knipa käft, då det typiskt nog var jag som fick vara tjejen -_-'



och om du undrar så var spelet från 1994, såååå logiskt sätt så e det äldre än vad du e hehe.

2010-10-07 @ 21:42:24
Postat av: Sanna

HAHA spelet är äldre än Junior! LOOOSER!

Spelet äger dig på att vara gammalt syrran.

2010-10-08 @ 12:50:51
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0