*spelar luftgittar* Tja Jon heter jag =D!

Sista dagen på kontoret idag då.
Även om det har varit drygt vissa stunder så har det varit roligt!

i morse när vi kom dit så va det första gången denna veckan som jag träffade jon och då bärjar han spela luftgittar och sen sträcker han fram handen och säger Tja jon heter jag ...gulligt ;p

och sen så innan vi skulle sluta så kom det in en kund så Kerstin slutade lite tidigare och innan hon går där ifrån så kommer hon fram ger mig en kram och säger; Det har varit kul att ha dig här, det kommer bli väldigt tomt utan dig, du kommer väll och hälsar på någon dag?

awwww! :') ...hehe..näe men det va lite mysigt ;p



men i alla fall är ledig i morgon och så blir det stan en liten stund och sen speeela, speeela ,speeeela ;d
Nu ska jag gå och bädda rent i sängen och titta på huset som gud glömde och några fler skräck filmer.


Ciaaao!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha visst är dom lite härliga på det där kontoret? :P

2010-10-15 @ 21:56:13
URL: http://madeofthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0